Vet inte vad jag ska skriva om.

Har varit i Göteborg mellan fredag-måndag, sen var jag jättetrött och idag har jag jobbat som en idiot med att göra häftapparater.
Har för det mesta bara haft kassa makeupdagar. Sminkat mig fult som fan, så jag vet inte om jag vill visa bilder på det. Mest pinsamt.
Har åtminstone gjort lite nya köp!
Mina föräldrar köpte ett läppstift till mig. Ville ha ett mörkt lila sådant, men fick ett ljust som luktar krita och smakar bajs. Jag såg mest gammal ut i det.
I göteborg köpte jag en eyeliner och en vanlig burk sminkborttagning. Det var jag i behov av. Kommer köpa mer smink när jag får pengarna för det jag håller på med just nu. Min inspiration är noll. Den finns inte, har ingen ork att blogga om hur mycket spackel jag har i fejset. Kommer nog tillbaka om några dagar hoppas jag. Just nu skyller jag på att jag är för jävla lat för att göra en fin sminkning och för att jag har apont i halsen.
Hoppas mina fina bloggläsare förstår! Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

helt ok vila du lite från måleriet:)

2012-01-05 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0