Tänker inte blogga mer.

Inte på ett tag åtminstone. Har alldeles för mycket som händer runt omkring mig, är överstressad hela tiden, och pressen minskar inte av att man känner ångest över att inte lägga upp sminkbilder.
Mitt liv är för tillfället ganska kaotiskt och jag har tappat lusten för att göra någonting.
Tänker pausa bloggandet av den enkla anledningen att jag har en del saker att tänka över och komma över.
Har man fler bollar i luften än man klarar av kommer man tillslut att bli förvirrad, och då tappar man allihopa om man inte väljer att släppa en eller två och fortsätta jonglera.
Tänker inte blogga på åtminstone två veckor, har som högsta prioritet att må bra igen och stressa ner först, och då funkar det inte om man sitter och tänker på om man borde gå och sminka sig och lägga upp bilder på det.
Men men, vem vet, återkommer med en update om två veckor, innan dess ska jag förbjuda mig att lägga upp något här!
Givetvis får ni en bild på vad jag ska sysselsätta mig med. Råmetal!

Pusselipuss alla sminkintresserade kvinnor! (och män, emos, clowner?)

Kommentarer
Postat av: mamma

vad glad jag blir att tänker på dig själv

och vill bli bra

inget gör föräldrar gladare:)

2012-02-06 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0