Kharma<3

Var i göteborg idag på klassresa och fick syn på ett fantastiskt läppstift som jag letat efter sen i somras!
Ett lila sådant givetvis. Har två lila redan, men ingen som verkligen är såhär jätte "blåbärspajblandatmedvaniljsåslila". Läppstiftet heter för övrigt kharma och kommer från viva la diva. Gick på 65 spänn.
Första bilden är med bara läppstiftet på.
På andra bilden har jag även lagt på ett läppglans. Ett mörkt lila sådant från NYX. Givetvis älskar ni det.
Tycker det enda negativa med läppstiftet är att det märkt om man har nariga läppar. Det ser ut lite som fan, så har peelat skiten ur dom. Dessutom har det tendens att "blöda" runt kanterna. Det är ju lite trist. I övrigt ett fantastiskt läppstift!
Har fått för mig att ta ut min oehört snea vertikalpiercing också. Har för tillfället ett fetingärr mitt i läppen, så jag har redigerat min käft litegran. Dock inte med färgerna.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag verkligen älskar de läppstiftet! Har ett själv och använder det flitigt :D

Har dock inte märkt av att det "blöder" vilket är tur c:

2012-01-12 @ 22:45:43
URL: http://rainbowmakeup.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du har en nedrans tur du! här sitter jag och blir avundsjuk!

2012-01-13 @ 00:38:55
URL: http://happymental.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0