Dagens! Blått som fan!

Igår när jag kom hem från en kompis så hade min farbror och hans fru lämnat en kamera här som jag ska låna i ett tag! Inga mer mobilbilder betyder ju det! AWESOME!
På bild nummer två ser för övrigt mina ögonbryn helt jätteojämna ut, dock är de inte så ojämna. Första bilden är mer rättvis!
Som sagt är bild nummer två tagen ur en taskig vinkel, eyelinern ser ut som skit, skuggan ojämn, likaså brynen. Ja, en riktigt kass bild helt enkelt, den är mest där för att visa lite mer hur färgerna såg ut. Bild nummer ett är mer rättvis!
Intressant? Mhyes, kommentera nu för i helvete! Ge lite förslag, uppdaterar mer om jag får förslag på sminkningar, jag behöver inspiration!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kan du inte visa hur du gör en mörk sminkning? :)



btw, awesome sminkningar, du är SJUKT duktig!

2012-01-16 @ 20:39:48
Postat av: Amanda

Javisst kan jag visa det!:) Har nog tid nu i veckan!:)

Tack så hemskt mycket!:D

2012-01-16 @ 23:36:07
URL: http://happymental.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0