Världenssämstauppdatering.se

Av den anledningen att jag haft lov och aldeles för lat för att orka uppdatera!
Tänker därför kompensera med lite bilder på lite sminkningar jag gjort under lovet:)
Började av någon lustig anledning tänka på snövit, även om det inte blev mycket av en snövitsminkning så blev jag ganska jäkla nöjd må jag säga!
Fick även äran att sminka min bästa vän! Hon ville ha lite orange, hade dock bara med mig tre paletter, och en av dem innehöll orange, dock en rätt kass sådan, Men men, det blev något satans snyggt på henne endå!:)
http://kiwicharlie.blogspot.com/ hittar ni henne på!:)
Bestämde mig för att sminka mig i rosa, blev ganska långt ifrån nöjd, har i princip bara använt tråkiga ögonfransar, missat med mascaran, och inte riktigt suddat ut the way I was supposed to.
Detta är inte precis relaterat med vad jag brukar lägga upp, men vi kör endå!
För två veckor sedan fick jag för mig att måla mina naglar på bussen! Det är ingen vidare smart ide, och bilderna nedanför demonstrerar varför.
Jag är nagelbitare, och så ser mina naglar ut ibland, så mycket bryr jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0