Jullov!- Rött glitter!

Idag var det en vecka sedan jag sist var i skolan, så jag bestämde mig för att spackla mig lite extra fint. Dessutom var det julavslutning. SKÖNT! Det innebär ju en hel drös med sovmorgon och man slipper dendär hemska dygnsrytmen att sova fyra timmar och gå upp vid sex.
Körde på en lite mer julig sminkning, ögonskuggan är röd, lite lila i hörnen, annars är den röd. Använde mig av den röda i 120-paletten och en röd skugga från amuse.
Gick därefter lös på glitter och applicerade ett tunt lager av en glittereyeliner från viva la diva och duttade på glittret med en vanlig borste. Rött och vitt var det ja!
Fick inga bra bilder alls då jag hade blixten i ögat och inte kunde se bilderna när jag hade tagit dem. Var bländad som fan och fick bara dessa att se vetiga ut, resten var suddiga som fan.
Satt givetvis i mitt disneynattlinne (som jag säkert haft i 5 år!!!) Så såg sminket ut när jag skulle till skolan!:) Läpparna var röda, inte rosa. Men som sagt, min mobilkamera är en hora.
Tycker mitt ansikte blivit smalare, men det försvinner snart (har en fet colaflaska) :(
You like my makeup? Ofcourse you do.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Hhahhahaha "min mobil är en hora"

2011-12-21 @ 14:08:33
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: mona andersen

jag måste bara säga att jag älskar dina piercingar, men även sminket förstås! :')

2012-01-05 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0