Har haft en fruktansvärt dålig uppdatering. Igen:(

Har varit hos min kompis Kiwi sen i torsdags, så har inte hunnit blogga. Men tänkte lägga upp lite bilder på vad vi gjorde, vi lekte med karamellfärg och tog lite halvläskiga bilder!:) Innan vi slängde på färgen hade jag färgat min kompis hår, sminkat henne och piercat henne i läppen.
Bilderna på Kiwi är vågade, men vem kan klandra henne? Med den kroppen kan hon ju bli modell!
Vi tog steget och gick jättelångt i karamellfärgsväg. Det blev ju faktiskt jättefint!:)
Blodigt som bara den!
Pudding!
Tog evigheter att tvätta bort, vi tog bilderna i torsdags, och nu är klockan halv fem på tisdagsmorgonen och jag har fortfarande lite karamellfärg kvar lite överallt!:) Lätt värt det!:)
Imorgon får jag jullov, och då ska jag skärpa till mig med uppdateringen!:) Jag lovar!:)
Det är ett under att jag har blogreaders kvar. Har haft en hel drös varje dag även om jag inte uppdaterat!:) Blir alltid glad när jag kollar statistiken!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0